«Епатаж короля футуризму» -  в рамках експонування виставки авангардиста Давида Бурлюка у галереї «Євро-Арт» - арт-лекція мистецтвознавця

Ольги Промської

 

 

 Ефектний i саркастичний, прекрасний і провокативний, всесвітньовідомий і забутий на десятиліття… Штучне око за лорнеткою не на мить не зупинило його тріумфального мистецького поступу.

Наставник В. Маяковского, король футуризму в поезії та живопису водночас був майстром епатажу і самореклами. Саме його звинуватили у «замовному вбивстві» картини  І. Рєпіна «Іван Грозний», саме він зрежисував найбільш епатажні поетичні перформанси епохи авангарду. Його критикували і ним захоплювались, а він виявився справжнім пророком майбутньої епохи.