«Епатаж короля футуризму» - в рамках експонування виставки авангардиста Давида Бурлюка у галереї «Євро-Арт» - арт-лекція мистецтвознавця
Ольги Промської
Ефектний i саркастичний, прекрасний і провокативний, всесвітньовідомий і забутий на десятиліття… Штучне око за лорнеткою не на мить не зупинило його тріумфального мистецького поступу.
Наставник В. Маяковского, король футуризму в поезії та живопису водночас був майстром епатажу і самореклами. Саме його звинуватили у «замовному вбивстві» картини І. Рєпіна «Іван Грозний», саме він зрежисував найбільш епатажні поетичні перформанси епохи авангарду. Його критикували і ним захоплювались, а він виявився справжнім пророком майбутньої епохи.