Немає опису.

9 червня 2021 року минуло 10 років нашої культурної ініціативи у Рівному, 10 років насиченої виставками праці галереї європейського живопису «Євро-Арт». Скромними не будемо – будемо справедливо правдивими: наша 10-річна історія – це унікальна сторінка новітнього галерейного руху нашого міста. Наш старт був швидким і потужним і вже за рік галерея стала переможцем Х загальноміського рейтингу популярності «Гордість міста-2012» у номінації «Кращий представник культури та мистецтва». За цих 10 років ми організували та провели 133 виставки, які загалом відвідало майже 50 тисяч людей. Публіка була найрізноманітніша: на класику приходили знавці і поціновувачі класичної школи, на більш сучасне мистецтво йшла подивитися молодь. Та для нас головним є те, що у наших стінах завжди панувала атмосфера взаємоповаги – як глядачів до художників, так і художників до глядачів. Завдяки нашому широкосштабному проєкту «Євро-Арт» для талановитих» ми надаємо молодим творчим особистостям можливості для реалізації їхніх креативних ідей. За 6 років існування цього проєкту ми організували 77 персональних і групових виставок, а це понад 100 нових імен. Звісно, не можемо не згадати про нашу Художню студію «Євро-Арт». Вона народилася у 2015 році у стінах нашої галереї. Через неї пройшла майже 1000 учнів віком, як ми часто любимо жартувати, «від 4 і до 104 років». Визначальними для нас завжди були і залишаються актуальність мистецького продукту та високий смак. Саме у нас вперше зазвучало «інше Рівне» - мистецьке, сучасне, європейське.

Немає опису.Немає опису.Немає опису.

Немає опису.Немає опису.Немає опису.

 
 

Немає опису.23.05.2021 року АНАТОЛІЙ ІВАНЕНКО презентував у "Євро-Арті" свою НОВУ картину «Метаморфоза Будди, або Парадокс Майстра. Алегорія містики» (полотно, олія; 105х155 см).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає опису.Немає опису.Немає опису.

 

Немає опису.

21.02.2021 року АНАТОЛІЙ ІВАНЕНКО презентував у "Євро-Арті" свою НОВУ картину «Усі ми родом з дитинства. Перша подорож, або Початок шляху” (полотно, олія; 105х115 см).

 

Немає опису.Немає опису.Немає опису.



 

 

Немає опису.

Двостороння картина Адальберта Ерделі в галереї «Євро-Арт» –

оригінальний шедевр художньої еволюції митця

Один із кращих художників Європи минулого століття, співзасновник закарпатської школи живопису Адальберт Ерделі(1891-1955) залишив по собі загадкову усмішку на фото і неймовірні картини, які оцінюють в десятки тисяч доларів. Його творча спадщина розкидана по багатьох країнах і приватних колекціях. Утім, є серед них одна, унікальна і знакова картина, яка експонується у постійній експозиції галереї європейського живопису «Євро-Арт». З однієї сторони полотна  (72х90 см) – картина початку 1930-х рр. «Оголена на березі» (це період його творчих пошуків), а з іншої – картина 1940-х рр. «Купальниці» (це період його зрілості як митця). 

Нагадаємо, що у 1929-1931 рр. Адальберт Ерделіжив і працював у Празі, Римі і Парижі, де мав змогу вивчати живопис минулих століть та брати участь у виставках разом з видатними західноєвропейськими художниками А Матиссом, А. Дереном, П. Бонаром та ін.Ось чому його«Оголена на березі» нагадує нам манеру письма французьких художників – попередників Барбізонської школи живопису (Е. Делакруа, К. Коро), власне самих барбізонців (Т. Руссо та ін.) і П. Сезанна, творчість якого обожнював, вважаючи себе його послідовником. Але, незважаючи на захоплення живописом великого француза, художник не копіював його, а шукав нові форми, змісти, ідеї, які виразилися в особливому ерделівському живописному баченні, представленому у «двох картинах на одному полотні».

Що об’єднує обидві роботи? Це образ жінки. На картинах «Оголена на березі» та «Купальниці» упізнаємо кохану жінку Ерделі - Магдалину Сливку, яка була моделлю художника упродовж кількох десятків років. Вона позувала йому як для фігуративних композицій, так і  для численних портретів. До речі, полотна із зображенням жінок в образах матері, музи, трудівниці або жінки-мавки становлять майже третину творчої спадщини художника.Творив Адальберт надзвичайно швидко –  за сприятливих умов міг написати полотно за дві години. Однак, можемо припустити, що це не стосується роботи «Оголена на березі»: мистецтвознавці і дослідники творчості Ерделі одностайні у тому, що саме до цієї картини він неодноразово повертався і «допрацьовував» її. Складна композиція з декількома планами, багатошаровість фактури полотна, пастозність колористики свідчать про творчі «муки» художника: перебуваючи під враженням західноєвропейського живопису йому не вдавалося створити те, що хотів. Тому робота була відкладена, щоб знову і знову повертатися до неї. В результаті ми споглядаємо справжній ерделівський шедевр, де образ оголеної не схожий на досі відомі художні зображення жінок в жанрі ню: на картині постає образ-рецепція богині з часів матріархату в оточенні незайманої і таємничої природи.

Робота «Купальниці» - це зовсім інша інтенція митця: Ерделі передає радість відпочинку жінок, вдягнених уже у шати (саме такі купальники були характерні для 1940- х років). Робота створена широкими мазками, енергійно, швидко і на одному пориві. Тут уже немає таємниць, прихованих за фарбами, а відчутний колористичний почерк закарпатської школи живопису.

Галерея «Євро-Арт» представляє глядачеві унікальну і єдину в Україні двосторонню картину А. Ерделі «Оголена на березі / Купальниці». Її експозиція присвячена 65-річчя (18.09.2020) пам’ятівеликого українського художника.

Немає опису.
Друзі!
 
З 16.03.2020 року і до завершення карантинних заходів галерея європейського живопису «Євро-Арт» буде зачинена.
Зустрінемося з вами після карантину усі щасливі і здорові)) Головне, не панікуємо, піклуємося про себе та оточуючих і лишаємося Людьми!!!

Поділіться новиною

Відправити в DeliciousВідправити в DiggВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в StumbleuponВідправити в TechnoratiВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в BobrdobrВідправити в LiveinternetВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в VkcomВідправити в Yaru